top of page

ROBOTICS & STEAM
Εκπαιδευτική Ρομποτική & STEAM

JUNIOR / KIDS  ROBOTICS

JUNIOR  ROBOTICS

ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ 5 - 6  ΕΤΩΝ

image.png

JUNIOR  ROBOTICS

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ   ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ   ΓΙΑ   ΠΑΙΔΙΑ   ΠΡΟΝΗΠΙΟΥ - ΝΗΠΙΟΥ

KIDS  ROBOTICS

ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ 6 - 10 ΕΤΩΝ

Robootikaring-Lego-WeDo-2.0ga.jpg

1st KIDS ROBOTICS

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ   ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ  ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ          A΄ -  B΄  ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

KIDS  ROBOTICS

ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ 6 - 10 ΕΤΩΝ

lego-we-do.jpg

2nd KIDS ROBOTICS

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ   ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ  ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ          Β΄ -  Γ΄  ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

KIDS  ROBOTICS

ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ 6 - 10 ΕΤΩΝ

makeblock_mbot_neo-1-960x640.jpg

3rd  KIDS ROBOTICS

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ   ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ  ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ          Γ΄ -  Δ΄  ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

KIDS  ROBOTICS

ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ 6 - 10 ΕΤΩΝ

480354947_2357673301283604_5507676692344416742_n.jpg

4th  KIDS ROBOTICS

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ   ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ  ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ          Δ΄ -  Ε΄  ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

Γενικές  Πληροφορίες  Προγραμμάτων

Με μια αναπτυσσόμενη οικονομία που έχει μεγαλύτερη ζήτηση για πεδία STEM, είναι σημαντικό η επόμενη γενιά να μάθει πώς μπορεί  να κάνει τη διαφορά στον κόσμο. 

Η Εκπαιδευτική  Ρομποτική δίνει  στους μαθητές την ευκαιρία να βυθιστούν βαθιά στον κόσμο της τεχνολογίας και της μηχανικής και να διερευνήσουν πώς ο προγραμματισμός υπολογιστών και ο σχεδιασμός ρομπότ μπορούν να λύσουν προβλήματα μεγάλα και μικρά!

Τα παιδιά, με την  ρομποτική, το μοναδικό εργαλείο που μπορεί να προσφέρει εκπαίδευση STEM σε όλο του το φάσμα καθώς διδάσκει Φυσική, Μηχανική, Πληροφορική και Μαθηματικά ως μια ενότητα 

  • ανακαλύπτουν νέους τρόπους μάθησης 

  • μαθαίνουν να σκέφτονται,

  • πειραματίζονται,

  • προβληματίζονται,

  • οικοδομούν τη γνώση τους,

  • επιλύουν προβλήματα,

  • σκέφτονται κριτικά,

  • ψηλαφίζουν νέες έννοιες,

  • διευρύνουν τους ορίζοντές τους,

  • καλλιεργούν  σημαντικές δεξιότητες του 21ου αιώνα. 

Girl with DIY Robot
article_3DPEducation.jpg
Learn  by playing...
Girls Building Robot

Το πρόγραμμα δεν έρχεται να “διδάξει” στα παιδιά αυτά που ήδη γνωρίζουν για την τεχνολογία του σήμερα.

Μέσα από  ευφάνταστα και δημιουργικά σενάρια που μοιάζουν με παιχνίδι, οι μαθητές εργάζονται  για να σχεδιάσουν, να χτίσουν, να δοκιμάσουν και να τροποποιήσουν τις δικές τους ρομποτικές δημιουργίες!

Σαν αποτέλεσμα τα παιδιά  ανακαλύπτουν και γοητεύονται από τον κόσμο της Επιστήμης, της Μηχανικής, της Τεχνολογίας, της Πληροφορικής και των Μαθηματικών , κλάδους που βρίσκονται και θα συνεχίσουν να βρίσκονται σε συνεχή ανάπτυξη και στις υπό έμφαση επιδιώξεις σε ευρωπαϊκό και διεθνές επίπεδο.

Γιατί εκπαίδευση STEM...

Μηχανική

Κατασκευάζοντας απλές και σύνθετες μηχανές, απομυθοποιούν τον κόσμο γύρω τους, ενώ παράλληλα αντιλαμβάνονται την χρησιμότητα τους στον άνθρωπο.

Μαθηματικά

Μέσα από τις δραστηριότητες, αναπτύσσουν την αλγοριθμική σκέψη. Μαθαίνουν να αγαπούν τα μαθηματικά, αφού είναι μέρος της παιγνιώδους μάθησης.

Επίλυση Προβλημάτων

Βασικό στοιχείο της μεθοδολογίας STEM είναι το problem solving. Τα παιδιά αναζητούν λύσεις σε καθημερινά προβλήματα.

Κριτική σκέψη
Τα παιδιά μαθαίνουν να βασίζονται σε γεγονότα και να δοκιμάζουν τις υποθέσεις τους. Αυτό είναι το πώς θα αναπτύξουν την ικανότητα της λογικής σκέψης, με βάση τη γνώση των προτύπων.

Επιστήμες

Με το STEM η εισαγωγή στις Φυσικές Επιστήμες γίνεται με βιωματικά σενάρια όπου τα παιδιά συμμετέχουν ενεργά.

Ομαδική εργασία

Τα παιδιά μαθαίνουν να δουλεύουν σε ομάδες από πολύ μικρή ηλικία. Επικοινωνούν, επιχειρηματολογούν, διαφωνούν, συνεργάζονται.

Δημιουργικότητα
Μαθαίνουν να βρίσκουν διάφορους τρόπους για να λύσουν προβλήματα μόνα τους, εξασκώντας την δημιουργικότητα τους. 

Επιστημονικός και τεχνολογικός γραμματισμός
Ξεκινώντας με απλή κατασκευή, κάνοντας επιδιορθώσεις στους μηχανισμούς και προγραμματίζοντας ρομπότ, βήμα προς βήμα τα παιδιά κυριαρχούν τα βασικά της φυσικής, της μηχανικής και του προγραμματισμού.

3png.png
8png.png
7png.png
4png.png
6png.png
Διαβάθμιση σε επίπεδα.

Για μαθητές Προνηπίου / Νηπίου το πρόγραμμα περιλαμβάνει 2 επίπεδα Junior A και Junior B κατάλληλα διαμορφωμένα για την ηλικία τους.

Για μαθητές
Α΄ έως Δ΄ Δημοτικού το πρόγραμμα
KIDS αποτελείται από 4 επίπεδα  διαμορφωμένα έτσι ώστε ο μαθητής / τρια να αποκτάει νέες δεξιότητες σε κάθε επίπεδο.


Κάθε επίπεδο έχει σαν στόχο την περαιτέρω ανάπτυξη δεξιοτήτων μηχανικής, προγραμματισμού και σύγχρονων εφαρμογών.

Ο μαθητής/τρια κατά την εγγραφή εντάσσεται σε επίπεδο ανάλογα την ηλικία του/της.

Technology Class
Σύγχρονες πλατφόρμες προγραμματισμού και εργαλεία

Οι μαθητές μαθαίνουν  να δουλεύουν με διαφορετικά είδη ρομποτικών κιτ και εργαλείων για τη δημιουργία των δικών τους μοντέλων.

Ο πειραματισμός εξάπτει την φαντασία και την δημιουργικότητα τους, ενώ ταυτόχρονα κάνει την διαδικασία της μάθησης περισσότερο ελκυστική.

Ανάλογα την ηλικία και το επίπεδο χρησιμοποιούν:

  • Bee  Bot                                               

  • Robot Mouse                                            

  • Tutobo  Robot                                           

  • Marty   Robot

  • Sphero  mini                                              

  • Ozobot                                                     

  • Meet  Edison                                   

  • Meccanoid  Robot

  • Mbot                                               

  • Lego Wedo 2                                           

  • Lego SPIKE Prime                               

  • Lego Mindstorm EV3

  • Engino  Pro                                       

  • Engino  Produino                                      

  • Alpha 1S  Robot                           

  • Bambu Lab - 3D Printer

  • Micro:Bit                                                             

ROBOTS OF PROGRAM_edited.jpg

Οι μαθητές μαθαίνουν  να χρησιμοποιούν διαφορετικές γραφικές πλατφόρμες προγραμματισμού που στόχο έχουν να κάνουν την εισαγωγή στις γλώσσες προγραμματισμού όσο το δυνατόν πιο ομαλά και έχοντας ήδη αποκτήσει τα απαραίτητα εφόδια.

PLATFORMS OF ROBOTICS.jpg

Ανάλογα την ηλικία και το επίπεδο προγραμματίζουν σε:

  • Lego WeDo 2  Platform                           

  • EdBlock                                                 

  • Scratch 2.0                                           

  • Scratch  3

  • EdScratch                                               

  • RoboBlockly                                              

  • MBlock                                                   

  • MakeCode

  • Minibloq                                 

  • LabVIEW  for Mindstorm EV3                   

  • KEIRO for Engino                                     

  • Tinkercad

  • ArduBlock                                             

  • Ozoblockly                                           

  • EdPy                                                   

  • Fritzing    

  • AppInventor                                           

Σύγχρονο Εκπαιδευτικό Υλικό

Project-Based Learning

Το πρόγραμμα προσελκύει τους μαθητές μέσω hands on δραστηριοτήτων.

 

Παιγνιώδης δραστηριότητες βασισμένες στην σύγχρονη κοινωνία αλλά και την κοινωνία του μέλλοντος.

Προωθεί τη συνεργασία και την ομαδική εργασία. 

Ευελιξία

Ο μαθητής μπορεί να ξεκινήσει το πρόγραμμα  σε οποιαδήποτε ηλικία.

Το πρόγραμμα φροντίζει για σημαντικές γνώσεις που μπορεί να έχουν χάσει οι μαθητές.

Η online εκπαιδευτική πλατφόρμα, καθώς επίσης και όλο το υποστηρικτικό υλικό, επιτρέπουν την ομαλή εισαγωγή του μαθητή στο πρόγραμμα, ανεξάρτητα το επίπεδο των γνώσεων του στο αντικείμενο.

2780f5dd-448f-4b65-98b4-b9f9af6e5672.jpg
maxresdefault.jpg
Δυναμικό  Περιεχόμενο

Νέο περιεχόμενο προστίθεται συνεχώς σύμφωνα με τις αλλαγές στην τεχνολογία και την εξέλιξη των εφαρμογών.

Η ραγδαία εξέλιξη στον τομέα της τεχνολογίας απαιτεί χρήστες που διαθέτουν ευρείες, εξειδικευμένες, αντικειμενικές και θεωρητικές γνώσεις σε ένα πεδίο που μέχρι σήμερα ήταν άγνωστο στους περισσότερους.

Η εξέλιξη και στην μαθησιακή διαδικασία δεν είναι προαιρετική αλλά απαραίτητη. Γι' αυτό τον λόγο από την σχολική χρονιά 2024-2025 μέσα στα προγράμματα ρομποτικής και ανάλογα το επίπεδο εντάσσονται μαθήματα 3D Printing, VR & IR, Stop Motion, App Inventor, Game Design, Drones, AI & ML.​

images (1).jpg
Εκπαιδευτική Διαδικτυακή Πλατφόρμα

Η Ακαδημία διαθέτει ολοκληρωμένη διαδικτυακή πλατφόρμα, η οποία περιλαμβάνει το πλήρες πρόγραμμα σπουδών.
Κάθε μαθητής αποκτά προσωπικούς κωδικούς πρόσβασης κατά την εγγραφή, με τους οποίους εισέρχεται στην πλατφόρμα και παρακολουθεί οργανωμένο εκπαιδευτικό υλικό, λεπτομερείς οδηγίες κατασκευής και αποστολές προγραμματισμού.
Η πλατφόρμα παρέχει στους γονείς τη δυνατότητα ασφαλούς σύνδεσης και από το σπίτι, ώστε να ενημερώνονται για το περιεχόμενο των μαθημάτων και την πρόοδο των παιδιών τους.

image_edited.jpg
bottom of page